Danones vandbrand Aqua d'Or er på gaden med et nyt produkt, Sparkles, som Kontrapunkts nye shopper- og designbureau, Everland, har været med til at udvikle. 

Det gælder alt fra navn og positionering til design og kampagnemateriale, der suppleres af tekst og en social media-kampagne, som reklamebureauet Another står for.  

Designet er en udvidelse af det allerede eksisterende Aqua d'Or-univers, som Everland også står bag.  
 
- Everland købte ikke bare ind i vores vision for Aqua d’Or, men de udviklede den og satte et ansigt på den. Og sikke et ansigt. Everland rykkede Aqua d’Or fra generiske vandflasker til eftertragtede objekter, lyder det fra Romain Jolivet, marketingsdirektør hos Danone, Nordics Markets.

- Et design, som er modigt, men stadig fremstår simpelt, rent og funktionelt - helt i ånd med det dansk design står for. Gennemslagskraften hos forbrugerne og på salget var næsten øjeblikkelig, fortsætter han. 
 
Aqua d’Or Sparkles er ude i fem varianter, så der burde være noget til enhver smag.  
 
- Sparkles-serien er et farverigt og sprudlende, men også mere bevidst alternativ, til den danske soda-scene. Mindre barnagtigt, uden at blive kedeligt, siger Mikael Tonning, Design Director hos Everland.