Nogle weekender er bare bedre end andre. Det kan Jesper Thyssen, der er Head of Digital Marketing hos Danske Spil, skrive under på.

Han er en af de marketing-profiler, der er sluppet igennem nåleøjet til 2019-udgaven af The M List. Det fandt han ud af i weekenden, hvor der også var andet at glæde sig over. Det har Jesper Thyssen selv afsløret på LinkedIn:

- Det blev en af de sjovere weekender, lørdag finder jeg dette brev i postkassen (fysisk brev - respekt Danish Marketing Association). En stor ære og et fint selskab at blive inviteret indenfor hos, tusind tak vil jeg ydmygt fremstamme og de flotte ord vil jeg sammen med teamet i Danske Spil A/S love at leve op til de næste mange år, skrev han og fortsatte: 

- Natten til søndag ankom søn nr. 2 på Riget, hvor min kone leverer et pragteksemplar til arvefølgen. Livet er smukt, uanset om det handler om arbejde eller familien, pas på hinanden derude.

Til Dansk Markedsføring fortæller Jesper Thyssen, at det har været den bedste weekend nogensinde: 

- Det vil jeg påstå. Jeg kan ikke se, hvad der kan hamle op med denne weekend. Vores første søn fik vi på en onsdag, så de er heldigvis ikke i konkurrence, siger han.

LÆS OGSÅ: THE M LIST-PROFILERNE HAR FÅET BESKED: HER ER DE FØRSTE REAKTIONER

Faktisk begyndte det allerede fredag aften, hvor han var ude med drengene en sidste gang, inden barn nummer to ramte hjemmet. Konen tømte imidlertid postkassen og kunne allerede der meddele, at der var gode, faglige nyheder:

- Det var en fantastisk start på weekenden. Det var en mega fed besked at få, for det er en stor anerkendelse. Lørdag var havde vi en stille og rolig dag med min ældste søn, så han kunne nyde mor og far alene. Natten søndag røg vi så på Riget, hvor vi kun var på fødestuen i 12 minutter. Det var helt crazy, siger Jesper Thyssen. 

Hvad sagde din kone til, at du lagde The M List-nyheden op ved siden af den lille nye?

- Hun synes, at det er helt fantastisk. For begge dele er meget mig. Jeg går rigtig meget op i mit arbejde, men jeg er også et rigtigt familiemenneske. Hun synes faktisk, at det er lidt synd for mig, at jeg ikke har kunne nyde optagelsen på The M List noget mere, siger han.

Det her rejser jo også spørgsmålet om work life balance. Hvordan håndterer du det?

- Det går rigtig fint. Organisationen går meget op i det, så det er faktisk mere mig selv, jeg skal kæmpe med. Men det kan sagtens lade gøre, siger Jesper Thyssen.

The M List-profilerne er blevet udvalgt af et advisory board, der har målt og vejt kandidaterne på fem kriterier. Processen begyndte med en bruttoliste på cirka 500 profiler, hvoraf cirka 200 er blevet fundet tunge nok til at komme med i det fine selskab. 

Præcis hvem og hvor mange der er at finde i den fjerde udgave af The M List bliver først afsløret, når bogen udgives den 18. januar 2019 - samme dag som årets CMO bliver kåret.