Teleselskabet 3 har forfremmet Oister-direktør, Anthony Lim, til til direktør for Second Brands.

Det oplyser virksomheden i en pressemeddelelse.

Med forfremmelsen får Anthony Lim dermed både ansvaret for både Oister- og Flexii-brandet, ligesom han rykker ind og bliver en del af 3’s danske direktion.

Morten Christiansen, CEO for 3 i Danmark, Sverige og Østrig, siger i meddelelsen om udnævnelsen blandt andet følgende.

”Anthony har skabt stor fremdrift på de blot 2,5 år, han har stået i spidsen for Oister. Han har på kort tid formået at skabe mange positive resultater og tænke brandet ind i kundernes hverdag på nye og innovative måder. Det har resulteret i et betragteligt bidrag til 3’s samlede vækst i Danmark.”

Lang karriere i telebranchen

Anthony Lim startede sin karriere i mediebureau-branchen som Research Manager i Carat Danmark. I 2003 skiftede han til telebranchen, først i Orange Group, inden han flyttede til Telia og siden Call me. 

I 2011 tiltrådte han stillingen som salgs- og marketingdirektør i Call me, hvor han gennem næsten 10 år var med til at skabe den nyskabende og prisvindende kommunikation ”Tal Ordentligt”.

Siden har han været marketingdirektør i henholdsvis Discovery Networks og Aller Media, indtil han kom til Oister i 2020, hvor han siden har stået for at drive brandets salgs- og marketingaktiviteter. 

Og han glæder sig, ifølge. Meddelelsen, til sin nye rolle som direktør for Second Brands.

”Vi har to meget interessante teleselskaber i Oister og Flexii, der henvender sig til forskellige kundegrupper. Vi skal forsætte med at udvikle på synergierne mellem de to brands – og det er er bare en af de opgaver, jeg ser frem til at give mig i kast med.”