Det digitale bureau Adjust har ansat Niklas Sønderskov Andersen som ny Chief Commercial Officer.

Det oplyser bureauet i en pressemeddelelse.

Han kommer senest fra en stilling som Head of Customer Succes hos Playable, det tidligere LeadFamly. Før det har han blandt andet været Global Marketing Manager hos BoConcept, Business Director hos Vizeum og Global Marketing Manager for Only-brandet hos Bestseller.

Ifølge Adjusts CEO, Klaus Mogensen, er ansættelse af Niklas Sønderskov Andersen ”endnu et skridt i professionaliseringen af teamet”.

”Niklas bringer afgørende erfaring og kompetence ind i både vores salgsorganisation og vores Client Management-team i en tid, som er omskiftelig og uforudsigelig for de fleste virksomheder. Som tidligere mediebureau-mand kender han branchen, kundeforholdene og de kommercielle muligheder indgående. Det er potentielt årets bedste signing, ” siger Klaus Mogensen i meddelelsen.

Niklas Sønderskov Andersen selv, mener, at Adjust har ’fat i den lange ende med sine offerings’.

 ”De har præsteret flot, har værdierne i orden og medarbejdertrivsel i fokus. Den cocktail er attraktiv, og jeg glæder mig meget til både at bidrage og konstruktivt udfordre virksomheden,” siger Niklas Sønderskov Andersen i meddelelsen.

Med ansættelsen træder han også ind i Adjust-ledelsen, som udover CEO Klaus Mogensen tæller Head of Operations, Pernille Helledie Enevoldsen, og CMO Andreas G. Jensby.