Det digitale bureau Lazzaweb har fået ny adm. direktør, men medarbejderne har ikke behov for at lære et nyt navn eller ansigt.
Det er nemlig bureauets CSO og medejer, Mathias Teis, der overtager stillingen fra Lazzawebs stifter, Patrik Lazzarotto. Dermed træder Patrik Lazzarotto ud af direktionen og vil fremover indtage rollen som arbejdende bestyrelsesformand.
“Jeg er selvfølgelig stolt og utrolig beæret over at få denne mulighed. Vi er nået rigtig langt de seneste år, men vores ambitioner stopper ikke her. Derfor skal vi også være velovervejede, modige og modne i vores beslutninger. Den farligste cocktail i et fremadstormende selskab kan være succes, fordi succesen kan blive en sovepude. Det har vi absolut ingen interesse i, og derfor træffer vi nu nogle velovervejede valg, som skal positionere Lazzaweb endnu tydeligere som Danmarks stærkeste Google Marketing-bureau,” skriver Mathias Teis i en pressemeddelelse.
Om sin nye rolle skriver Patrik Lazzarotto:
“I min nye rolle vil jeg kigge ind på nye vækstinitiativer og etablere en professionel bestyrelse. Jeg træder et skridt tilbage for at give plads til den nye ledelse. Jeg er overbevist om, at Mathias sammen med sin ledelsesgruppe vil bringe yderligere vækst og nye idéer ind i firmaet, og jeg ser frem til at følge og støtte denne rejse fra min nye rolle i selskabet.”
Omrokeringen betyder samtidig, at Jimmi Pedersen bliver ny COO, Victor Lind ny CSO, mens Nikolaj Bæk fortsat indtager rollen som CMO.