Mindshare Danmark har netop offentliggjort et regnskab, hvor bunden stiger med lidt over 2,5 millioner kroner.

Overskuddet lyder på 12,7 millioner kroner i 2021 – en stigning fra 10 millioner kroner i 2020.

Samtidig er det også en tredobling af overskuddet for Mindshare i Danmark over en længere årrække. Tilbage i 2017 lød overskuddet på 4,2 millioner kroner. Og her var omsætningen endda højere i bureauet: 359 millioner kroner imod 340 millioner kroner i 2021.

Det vækker stor stolthed hos CEO i bureauet, Martin Ove Rasmussen.

“Det er efterhånden hverdagskost med udmelding om fantastiske bureauregnskaber. Men jeg vil alligevel ikke holde mig tilbage,” skriver Martin Ove Rasmussen i en mail til Markedsføring.

“Vores resultat er del af en længere uafbrudt vækstrejse siden 2012 og repræsenterer f.eks. en tre-dobling på 5 år. Vi tilskriver det bl.a. vores fokus på medarbejdere, kunder og profit – i nævnte rækkefølge.”

Martin Ove Rasmussen glæder sig også over, at Mindshare i Danmark ifølge ham klarer sig stærkt internt i WPP-koncernen.

“Vores medarbejder- og kundetilfredshed (målt som NPS/anbefalelsesgrad) ligger i verdenstoppen: over gns. af øvre 25% fraktil i hele WPP, samt top tre marked i Mindshare-netværket,” skriver han.