Koncert- og festival-arrangøren, Down The Drain Group, der blandt andet står bag NorthSide i Aarhus og Tinderbox i Odense, har indgået ny bureauaftale.

Det oplyses i en pressemeddelelse, hvor det fremgår, at valget er faldet på det Aarhus-baserede digitale marketingbureau Heymedia.

Opgaven er ifølge meddelelsen, at løfte den digitale marketingstrategi – herunder at “styrke billetsalget gennem digital annoncering og en stærkere tilstedeværelse på de sociale medier.”

Og ifølge Marketing Director i Down The Drain Group, Pernille Høll, er Heymedia det helt rette valg.

“Vi stiller høje krav til alle vores leverandører, og Heymedia brænder lige så meget for deres fag, som vi gør for vores, og derfor kan vi udvikle os sammen,” siger Pernille Høll i meddelelsen og tilføjer:

“Vi vælger alle vores samarbejdspartnere med både hjerte og hjerne. De skal være kreative og kunne bidrage til bedre koncerter. Vi har selv mange kreative sjæle siddende, og det har Heymedia også.”

Thomas Jakobsen, der er Senior Digital Consultant og partner i Heymedia, tror på, at bureauet “kan tage både festivaler og koncerter til nye højder.”

“Det overordnede mål bliver at styrke billetsalget for de mange koncerter og de to festivaler. Det skal primært gøres gennem organisk tilstedeværelse på TikTok, Instagram og Facebook. Jeg tror på, at det vi kan lave sammen med dem, kan blive magisk.” siger han i meddelelsen. 

Down The Drain Group arrangerer hvert år over 200 koncerter sammen med de to festivaler NorthSide og Tinderbox. Festivalerne forventes at blive besøgt af mere end 80.000 gæster og frivillige i 2022.