Opdateret: Lars Hørlyck Christensen er hentet ind som ny marketingchef i Harboe, hvor han får titel af Marketing Manager og ansvar for Harboe og EGO mærkerne i Danmark.
Det skriver mediet Dagligvarehandlen.
”Jeg er rigtig glad for at vi får Lars Hørlyck Christensen om bord i vores team, hvor han med sine mange års erfaring skal drive vores brands i Danmark sammen med kollegaerne, siger Ninalouise Rasmussen, Marketing & Category Director, Harboes Bryggeri, til mediet.
Lars Hørlyck Christensen startede sin karriere hos Dagrofa i 1986, men i foråret 1992 skiftede han til Toms Gruppen, hvor han har siddet i stillinger som Consumer Marketing Manager, Innovation Director og VP Marketing Director.
Efter 24 år i Toms blev Lars Hørlyck Christensen Marketing Director for Orkla Confectionery & Snacks Danmark, hvor han især var synlig med kampagner for chips-brandet KiM’s.
Ifølge Dagligvarehandlen bliver Lars Hørlyck Christensen tilknyttet ’en ny ”Marketing & Category”-afdeling i Harboes Bryggeri med fokus på brands, innovation, kategori- og forbrugerindsigter’.
Harboes Bryggeri holder til i Skælskør. Selskabet er børsnoteret og ledes af 6. generation af Harboe-familien.
Artiklen er rettet torsdag den 30. marts klokken 09.20: Det fremgik tidligere, at Harboe er ejet af Griese-familien. Dette er nu ændret til, at selskabet er børsnoteret, red.