”Dette bliver uden sammenligning den arbejdsplads i mit arbejdsliv, hvor jeg lettest kan få øje på et formål, som betyder noget for både samfundet og mig selv.”
Sådan skriver Mikkel Jørnvil, tidligere direktør for Kultur & Kommunikation hos Coop, i et LinkedIn-opslag, hvor han fortæller om sit nye job som marketingchef i Forsvarsministeriets Personalestyrelse.
Her skal han ifølge opslaget være leder for to teams, og nogle af hans primære opgaver bliver ’at arbejde for, at flere får øjnene op for alle de mange jobmuligheder og uddannelser, som Forsvaret har at byde på’.
Mikkel Jørnvil har senest været direktør for Kultur & Kommunikation hos Coop og har tidligere arbejder med marketing, kommunikation og været hos blandt andre Nordea, TDC, Handelsbanken og SAS.
Mikkel Jørnvil starter i jobbet i dag, mandag den 17. april, skriver han på LinkedIn og videre:
”Så fremover, kære LinkedIn-venner, vil I helt sikkert komme til at stifte nye bekendtskaber med Hæren, Flyvevåbnet, Søværnet, Beredskabsstyrelsen, Siriuspatruljen og mange andre enheder og funktioner, jeg skal lære at kende. Jeg vil gøre mig umage for, at det bliver spændende at følge med i.”