Hvis man nogensinde har fulgt en etape af cykelløbet Tour de France, der starter i København på fredag, så er der stor chance for, at man har set en mand udklædt som rød djævel løbe i vejkanten ved et udbrud.
Manden hedder Dieter ”Didi” Senft, og han har siden 1993, i skikkelse af El Diablo, fulgt med Tour-karavanen rundt og hoppet, danset og heppet rytterne frem over de sydeuropæiske landeveje.
Nu har bureauet Step lavet en kampagne for pakke-leverings tjenesten dao med Dieter ”Didi” Senft i front.
Målet med sponsoratet er klart. ”Vi skal øge kendskab”, skriver dao i en pressemeddelelse.
”Hos dao ligger det i vores dna at gøre tingene på en lidt anden måde. Vi er i gang med en større transformation af, hvad man kan forvente af sin pakkekurér og vil i den forbindelse gerne positionere os som den lidt frække dreng i klassen. Det synes jeg, at El Diablo hjælper helt perfekt med. Det var godt set af Step,” siger adm. direktør Morten Villberg i Dao i meddelelsen.
Kampagnen er live i sine indledende går i luften med film, social content og programmatic-indhold og intensiveres med TV-spots i dagene op til Tour-start.
Ud over at medvirke i film og indhold er Didi ”El Diablo” Senft også at finde i daos stand i den officielle fanzone 1. juli.
Du kan se en af kampagnefilmene nedenfor:

For at se indholdet skal du acceptere cookies.
Opdater dine indstillinger