Det er ikke Michael Laudrup fra Barcelona til Real Madrid. Men det er alligevel noget af et skifte, der er sket mellem to bureau-grene af de store, konkurrerende bladhuse Egmont og Aller.

Her har sidstnævnte nemlig i mediet Heartbeats hyret Peter Stenbæk til at drive et nyt reklame- og brandingbureau, der er vokset ud af mediet og nu bliver sidestillet som sin egen forretning side om side med mediet. Peter Stenbæk får titlen bureaudirektør. Det skriver Aller Media i en pressemeddelelse.

Hos Egmont var Peter Stenbæk i ledelsen af The Story Laboratory hos Egmont Story House.

“Jeg har kendt Peter Stenbæk i mange år – både som et fantastisk kreativt og musikalsk menneske, men allermest som en iværksætter, jeg har set op til. Peter er flere gange lykkedes med at bygge virksomheder med stærk kultur og lidenskab i en branche, der ellers er styret af timeregistrering og med et lidt broget rygte,” udtaler Le Gammeltoft, stifter og CEO i Heartbeats, i pressemeddelelsen.