Den internationale dæk- og teknologikoncern Continental ansætter Casper Neumann Svanemose som ny marketingchef i Danmark.
Han skal være med til at give virksomheden kant i sin digitale markedsføring og med hero-kampagner nå længere ud til danskerne. Derudover skal han fortsætte og videreudvikle det strategiske samarbejde med influencere, nye kanaler og styrkelse af B2B2C-markedsføringen.
Den nye marketingchef er især vild med den kreative udfordring, der ligger i at skabe interesse for et produkt, folk bruger hver dag, men sjældent tænker over.
“Vi skal hele tiden vurdere, optimere og holde øje med nye kanaler og muligheder. Og så skal vi styrke forståelsen af, at sikkerhed starter med dækket og udvikle de stærke historier til formater, som passer til de forskellige kanaler og målgrupper,” skriver Casper Neumann Svanemose i en pressemeddelelse og tilføjer:
“Vi kører egentlig med en del spor, men mest taktisk om vinteren med fokus på sikkerhed og vigtigheden af at køre med vinterdæk, mens vores hero-spor om sommeren har fokus på, at forbrugerne skal sympatisere med vores brand og tænke, ”de er sgu fede dem her”.”
Ansættelsen er intern og Casper Neumann Svanemose er blevet forfremmet fra Marketing Communication Specialist til Marketing Manager.
Den tidligere marketingchef, Claus Larsen, er blevet salgschef for Continental i Danmark.