Adform, som leverer software til onlineannoncering, indgår nyt partnerskab med HiFi Klubben. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

 ”Vi ser et stort match med HIFI Klubbens nordiske DNA, og netop dette kulturoverlap og den fælles referenceramme, ser vi som et særdeles solidt og stærkt fundament for vores fælles succes fremadrettet,” siger Allan Olesen, country manager i Adform Danmark, i en pressemeddelelse.

Ifølge HiFi Klubben har selskabet de seneste år været på en digital udviklingsrejse, hvor den traditionelle markedsføring i selskabet har bevæget sig fra trykte kataloger og reklamer til i dag stort set udelukkende at dreje sig om digital markedsføring, og derfor er der brug for at skabe den højest mulige kvalitet i den digitale annoncering.

Valget faldt er på Adform efter samarbejder med mediebureauer, der ikke helt levede op til HiFi Klubbens forhåbninger, lyder det fra Head of Digital Marketing i HiFi Klubben, Kasper Dreyer Lildballe, i meddelelsen.

”Vi har tidligere benyttet os af mediebureauer, men vi stod ofte tilbage med en følelse af manglende transparens og gennemsigtighed. Vi ser frem til samarbejdet med Adform, som er et dansk selskab med en høj grad af tilgængelighed, og hvor vi ser et stort potentiale for at opnå en langt højere kvalitet i vores annoncering. Samtidig sikrer vi os en bredere dækning, der rammer vores kernemålgruppe,” siger han.