Efter syv år hos Danske Spil rykker marketingprofilen Camilla Dalgaard fra kundesiden til bureau-siden. Hun er blevet ansat i rollen som senior brand partnership manager hos influencer-bureauet Cube, skriver CEO i bureauet, Pernille Lotus, til Markedsføring.
”Måske den vildeste profil, vi til dags dato har ansat,” skriver CEO’en.
Camilla Dalgaard er selv spændt på skiftet væk fra kundesiden og til influencerbureauet.
”Jeg glæder mig først og fremmest til at arbejde sammen med de mega seje kvinder, der sidder inde hos Cube,” skriver hun i en mail til Markedsføring.
”Men jeg glæder mig allermest til at hjælpe en masse virksomheder med at lave gennemtænkte influencer-strategier, som passer ind i deres samlede mediemix. Med syv års erfaring fra kundesiden hos Danske Spil har jeg oparbejdet et stort kendskab til, hvordan jeg laver de stærkeste markedsføringsstrategier, og selvfølgelig hvilke udfordringer man sidder med, når de skal udarbejdes,” skriver hun og tilføjer, at hun tror, at hende og Cube er ”et helt perfekt match”.
Samtidig tilføjer hun, at hun under en nylig barsel har gjort sig en del overvejelser om, hvad hendes fremtid skulle bringe. Og at det har været medvirkende til at åbne døren for et skifte til Cube.
Inden de syv år hos Danske Spil har Camilla Dalgaard også i lidt over et år arbejdet hos Mediacom.