Sidste år blev Tim Fremmich Andresen udnævnt til kreativ direktør på Nord DDB, ligesom han var en af de drivende kræfter bag bureauets award-magnet, Chillboards.

Nu bliver han partner og medejer af bureauet, oplyses det i en pressemeddelelse.

”Tim har på kort tid vist, at han er en kæmpe gevinst som kreativ direktør både for kunder og kolleger. Samtidig har han en væsentlig del af æren for at vi har fået skabt en særdeles stærk kreativ afdeling, hvor tårnhøje ambitioner og udpræget team spirit går hånd i hånd,” siger medejer og Executive Creative Director Mikkel Jønsson i meddelelsen og tilføjer:

”Endelig har han været en drivende kraft i det tætte kreative samarbejde, vi har fået skabt især med vores nordiske søsterbureauer, men også med vores kolleger i resten verden. Derfor faldt det yderst naturligt at gøre Tim til partner.”

Store ambitioner

Tim Fremmich Andresen har været på Nord DDB siden 2014, hvor han startede som Senior Copywriter.

Før Nord DDB var han først Strategic Planner og siden Copywriter hos Bates Y&R, og han glæder sig over sin nye status som partner.

”Jeg har været på DDB i snart ni år og altid været enormt glad for at være her. Det lyder som en kliché, men jeg er her, fordi jeg føler, at vi kontinuerligt leverer på et højt niveau både kreativt og menneskeligt,” siger han i meddelelsen og tilføjer:

”Og med det endnu tættere samarbejde i Nord DDB og vores tilgang om at break brand into pop culture, er det kun blevet endnu mere spændende. Jeg glæder mig til i endnu højere grad at være med til at præge bureauets fremtid – både kreativt og forretningsmæssigt.”

Ifølge medejer og CEO Annette Piilgaard står netop udvikling meget højt på listen på bureauet. 

”Trods de generelt udfordrende tider har vi en meget tydelig målsætning om at sætte et endnu større aftryk end i 2022,” siger hun i meddelelsen.