I dag udkommer årets sidste udgave af det trykte magasin Markedsføring. Normalt er magasinet kun for medlemmer af Dansk Markedsføring – men denne gang er det anderledes.

I det nye Markedsføring sætter vi fokus på de trends og tendenser, som du skal forstå for at lykkes i marketing-, kommunikations- og reklamebranchen i 2022.

Det handler om, hvorfor diversitet bliver forretningskritisk. Hvordan vi løser rekrutteringskrisen, hvordan vi arbejder effektivt remote, hvordan vi bekæmper udbrændthed, og hvordan vi får unikke idéer.

Der er masser af gode råd og guides om alt fra Metaverse og MarTech til kampagnetendenser, podcast, eller hvordan man er den bedste CMO i 2022. Gode kolleger står frem og fortæller om deres egne svære oplevelser, du kan lære af.

Og så har vi fokus på teknologien i 2022 med en guide til din tech stack, gode råd til at få styr på dine cookies (58 procent af annoncører overholder ikke loven) og en potentiel bombe under al markedsføring på Facebook i det kommende år.

Gratis for alle

Der er tale om et usædvanligt magasin, som vi har lagt endnu flere kræfter i, end vi plejer. Der er flere sider, flere historier, flere kilder og flere illustrationer.

Netop derfor har vi valgt at forære magasinet gratis væk.

For når vi skriver, at magasinet beskriver de trends og tendenser, som branchen skal tage alvorligt i 2022, så mener vi det. Derfor vil vi gerne give alle i branchen mulighed for at læse med. Hvis vi skal løse de store udfordringer, faget har, så skal vi stå sammen om at blive bedre.

Uanset om du er medlem eller ej, så kan du læse det nye Markedsføring som e-paper lige her.

Hvis du er medlem af Dansk Markedsføring, kan du også downloade vores app og læse magasinet (App Store og Google Play)

Jeg håber, du bliver lige så inspireret af at læse magasinet, som vi blev af at skrive det. Vi ser på redaktionen tilbage på et fantastisk rekordår 2021, som både gav mange flere læsere, mange flere medlemmer og mange flere dagsordensættende historier.

Og vi ser frem til et 2022, som vi tror vil blive endnu bedre. Vi barsler også med store og små overraskelser til læserne, som skal sikre mere og bedre journalistik til jer. Det glæder vi os til at involvere jer i i det nye år.

Tusind tak til alle jer, der læser med. Godt nytår!

Andreas Marckmann Andreassen,
Ansvarshavende chefredaktør,
Mediet Markedsføring