Stryhns Gruppen har efter en pitch valgt nyt bureau. Og valget er faldet på det mindre bureau Worth Your While. Det skriver Stryhns i en pressemeddelelse.
Bureauet er især valgt, fordi de ifølge Stryhns ”kunne binde mærkevarevirksomhedens mange brands sammen på tværs af porteføljen”. Og så er de også valgt, fordi de har fundet løsninger på, hvordan de kunne aktivere Stryhns’ støtte til NGO’en Børns Vilkår, som betyder, at BørneTelefonen kan holde døgnåbent.
”Samarbejdet med Børns Vilkår har stor betydning for hele Stryhns Gruppen. For os er hverdagen fundamentet for en god barndom og et godt liv. Desværre har ikke alle børn i Danmark en god hverdag, og det har vi et stort ønske om at sætte fokus på og bidrage til at ændre på,” udtaler CMO i Stryhns Gruppen, Lars Bo Christiansen, i pressemeddelelsen.
Executive Creative Dircetor Lukas Lund fra Worth Your While glæder sig over samarbejdet.
”Det er jo ikke en hemmelighed, at når vi kan bruge vores kreative kræfter på at gøre en positiv forskel, så banker vores hjerter hurtigere. At hjælpe danskerne til en nemmere og bedre hverdag sker ikke altid kun i form af de produkter, vi alle kender fra køledisken, men i lige så høj grad gennem Stryhns Gruppens ’do-good’-projekter. Der, hvor Stryhns Gruppen sætter handling bag deres ord og engagerer sig i det samfund, de selv er en del af,” lyder det i pressemeddelelsen fra Lukas Lund.
Aftalen er uden bagkant, skriver CMO Lars Bo Christiansen fra Sthryns i en mail til Markedsføring. Sthryns ønsker ikke at oplyse, hvad økonomien er i samarbejdet.
Leverpostej og udsatte børn
Markedsføring har opfølgende spurgt Stryhns til kampagnen.
Hvad har leverpostej at gøre med udsatte børn?
”Vi ønsker at tage et samfundsansvar. For os er hverdagen fundamentet for en god barndom og et godt liv. Desværre har ikke alle børn i Danmark en god hverdag. Nogle børn har udfordringer, der påvirker deres trivsel, selvværd og velvære. Udfordringer og bekymringer, der ikke hører hjemme i hverdagen – slet ikke børn. Hos Stryhns Gruppen ønsker vi at give de børn, der ikke har en god hverdag, en lysere fremtid,” lyder det i en mail fra Lars Bo Christiansen fra Sthryns.
Ny reklamefillm
Samtidig med samarbejdet går Stryhns også ud med en ny reklamefilm, Mod til hverdagen, der er produceret i samarbejde med Thirsty og Blenderday. Det er starten, før Stryhns laver en større kampagne-udrulning i 2022.
”Ambitionen med filmen er at vise, at det kan kræve et stort indre mod eller styrke at række ud efter hjælp, når man skal bede om hjælp til noget svært, ubehageligt eller farligt. Mod kan komme på alle tider af døgnet, og derfor er det så vigtigt, at BørneTelefonen holder åbent, uanset om det er tidlig morgen eller midt om natten,” udtaler CMO Lars Bo Christiansen fra Stryhns i en pressemeddelelse.
Du kan se den nye reklame nedenfor:

For at se indholdet skal du acceptere cookies.
Opdater dine indstillinger