To film fra & Co. for henholdsvis SAS og Rådet for Sikker Trafik har vundet tilsammen fem priser ved awardshowet London International Awards (LIA).

Det blev således til to gange sølv og en bronze for ”What is truly Scandinavian?” for SAS en sølv og en bronze for ”Hjelm har alle dage været en god idé” for Rådet for Sikker Trafik.

Dertil kommer, at også NoA-søsterbureauet vandt en sølv for sit design for brandet Askul.

Også Marketsquare nappede en pris med hjem: Bronze for IKEA-casen “The Second Hand Campaign”.

Alle vinderne kan ses her – og de danske vindere herunder.

NoA (& Co. og Bold)

SØLV: What is truly Scandinavian – & Co. for SAS i kategorien Branded Entertainment: Zeitgeist

SØLV: Hjelm har alle dage været en god idé – & Co. for Rådet for Sikker Trafik i kategorien Health & Wellness: Education And Services

SØLV: Lohaco – Bold Scandinavia for Askul i kategorien Package Design: Product Line

BRONZE: Hjelm har alle dage været en god idé – & Co. for Rådet for Sikker Trafik i kategorien Online Film: Education

BRONZE: What is truly Scandinavian – & Co. for SAS i kategorien Online Film: Travel

Marketsquare

BRONZE: The Second Hand Campaign for IKEA i kategorien Integration Retail.