Hatting skal relancere deres fast-food produkter og har valgt Uncle Grey til stå for den kommende landsdækkende kampagne. Den kommer i kølvandet på, at Hatting har fået en ny identitet, der er udviklet i samarbejde med IDna Group.

Ifølge Hatting er der stor vækst i fastfood-kategorien, og fødevareprocentens ambition med relanceringen er at blive det brand, der driver denne kategori.

”Hvis vi skal følge den voksende kurve i markedet, så kræver det en modernisering af vores Hatting-brand,” siger Anne Sofie Snoer, Marketing Manager hos Lantmännen Schulstad, der ejer Hatting, i en pressemeddelelse.

Hos Uncle Grey er der ifølge bureauets COO, Josephine Winther-Poupinel, begejstring over det nye samarbejde, der er skabt på baggrund af en strategisk snak fremfor et traditionelt pitch.

”Adspurgt blandt forbrugerne er der 85 procent, der kender Hatting, og det er selvfølgelig en fornøjelse at skulle arbejde med et ikonisk brand, som de fleste kender,” udtaler hun.

Den nye Hatting-kampagne forventes at gå i luften i uge 11 og primært vil leve på de digitale kanaler, TV, outdoor og i handlen.

Hatting har valgt Uncle Grey til at relancere deres fast-foodprodukter. I samarbejde med IDna Group har Hattings samtidig fået udviklet en ny identitet, som du kan se et eksempel på ovenfor. Foto: Läntmannen Schulstad.