Det unge digitale performance-bureau Refyne har landet en aftale ”i millionklassen” med modeselskabet Zizzi, der laver tøj til kvinder i ”plus size”. Det oplyser Refyne til Markedsføring – bureauet har ikke ønsket at oplyse det præcise beløb i aftalen.

Aftalen er landet efter en pitchproces med to runder, hvor seks bureauer var inviteret, lyder det fra bureauet, som har svært ved at få armene ned over valget.

“Det, at en international og vækstambitiøs virksomhed som Zizzi vælger at samarbejde med Refyne, viser, at vi for alvor er lykkes som bureau i at demonstrere, at vi kan håndtere globale setup på både det strategiske niveau og på specialistniveau,” siger partner i bureauet Thomas Astrup til Markedsføring.

På baggrund af aftalen har Refyne også skruet op for antallet af medarbejdere.

”Aftalen med Zizzi har medført, vi har ansat nye medarbejdere i forbindelse med samarbejdets start,” skriver kommunikationsmedarbejder Simon Glyb fra Refyne til Markedsføring.

I november opslog Refyne eksempelvis fem nye stillinger, der er blevet besat.

Refyne skal, ud over at styre SEO, Paid Search, Paid Social, samt data og analyse for Zizzi, også rådgive virksomheden strategisk.

Refyne blev grundlagt i slutningen af 2020 og har endnu ikke aflagt sit første regnskab. Refyne har blandt andre arbejdet sammen med OK, HiFi Klubben og Sinful.