Marketing 2022; Nye tider… nye medier… ny markedsføring?

Cookies forsvinder, færre ser tv, nye platforme er kommet til og ”gamle” medier bliver automatiseret og programmatiske. Samtidig bliver data vigtigere, men også mindre tilgængelige.

Er det tid til at ændre på, hvordan annonceringen skal se ud det kommende år? Er det året for Podcast, digital outdoor, adressable TV eller, skal man satse hele butikken, på netop at optimere den digitale butik, man ”lejer” på en stor ecommerce platform?

Få viden om, og inspiration til, hvor markedsføringskronerne skal placeres i 2022. Hør bud fra eksperter, medier og platforme.

Vi kommer også i denne ”Programmatic Advertsing Update” omkring både udgiver, annoncør, tech og den internationale vinkel – og slutter af med paneldebat omkring dagens emne.

Program:
08.30:  Check In og morgenmad
09.00: Velkomst – Moderator Thomas Kragh
09.10: 3; Fakta på danskernes medieforbrug, og hvad er forventningerne til 2002?
DR’s årlige medie-analyse er den bedst funderede medie-forbrugs-analyse, som årligt giver det mest retvisende billede af danskernes medieforbrug. Dennis har været i spidsen for dette arbejde de sidste +10 år og giver et status
Dennis Christensen, DR Mediaanalyse

09.45: 3; hvordan ser 3 på fremtiden for marketing, programmatic, og nye medie-muligheder?
Jesper var blandt de første til at insource programmatic, og har i skiftende CMO-roller igennem åren haft fingeren på pulsen. Jesper giver sit bud på hvordan 2022 vil forme sig, og hvad han ser som de største udfordringer for marketing, branding & positionering i et skiftende mediebillede. Jesper Thyssen, CMO, 3
10.15: Salling Group – digital marketing der sælger MÆLK!
Michael og Salling Group lever dagligt med de udfordringer og muligheder som insourcet marketing giver for øget salg. Og Michael udfordres pro-aktivt, om det mon ”sælger nok mælk”. Men hvad er forventninger til 2022, efter et storm-fyldt 2021? Michael Rosengren Storm, Manager, Digital Ads, Salling Group
10.45: Pause
11.00 Et kig ind i fremtiden fra fire ”digitale fremtids-eksperter”:

  • Stefan Jin Hansen, Executive Director, Technology, Dentsu
  • Jim Receveur, CEO, Bauer media
  • Dorte Lundin, Director of Programmatic & Native, Media & E-Commerce Services, GroupM
  • Peter Loell, Director, Data & Technology, OMD

Afholdes:

Dansk Markedsføring
Nordre Fasanvej 113, 1., 2000 Frederiksberg