Er digital og programmatic markedsføring på vej i en ny usikker verden? Hvilken betydning får den helt nye Digital Services Act, som blev lanceret i sidste uge (læs mere)? Hør fra 2 af landets største virksomheder, og en af landets førende juridiske eksperter.

Hør hvordan bla. JYSK og YouSee løser udfordringerne! Vi kommer bla. nærmere på fremtidens modelling, segmentering, audience analytics, cross-channel identification – og kommer også omkring både udgiver, annoncør, tech og den internationale vinkel – og slutter af med paneldebat omkring dagens emne.

Program

08.30:  Check In og morgenmad

09.00: Velkomst – Moderator Thomas Kragh

09.05: Markedsupdate: Cookien er på vej ud, ny lovgivning på vej ind, hvad byder fremtiden?
Anslag til dagens emne med baggrund i research fra ind- og udland omkring seneste trends og tendenser. Hvilke undersøgelser eksisterer? og hvilke tiltag findes?.
Peter Loell, Director, Data & Technology, OMD

09.30: Hvordan man kan spare millioner på mediebudgettet, og nytænke sin markedsføring
JYSK gav sig selv et voldsomt mål om at spare 200 millioner kroner på at rydde op i marketing-budgetterne (læs her) – og samtidig løfte effekten. Andreas vil fortælle om hvordan JYSK fokuserer på potentialet i udfasningen af tredjepartscookies, og hvad der har betydet for måden JYSK tænker digital markedsføring på – både på teknologien, den interne organiseringen og bureausamarbejdet.
Andreas Castillo Kristensen, Digital Media Planning & Insights Manager, JYSK

10.00: Pause

10.30: UPDATE: Privatlivsbeskyttelse og markedsføring
Opdatering på det juridiske udvikling i Cookie-lovgivning (DK/EU), GDPR- og den seneste ”Digital Services Act”, vil Jan Trzaskowski give sit syn på hvad udviklingen byder fremover. Han vil tage afsæt i sin nye bog, Your Privacy Is Important to Us!, og fortælle om samspillet mellem regler for markedsføring, personoplysninger og cookies. I oplægget gives bud på, hvad man kan gøre for at sikre lovlig og bæredygtig digital markedsføring.
Jan Trzaskowski, Professor of Law, CBS

11.00: TDC YouSee; Hvordan en af landets største medievirksomheder udnytter mulighederne i den nye verden, og ser fremtiden for digital markedsføring
Mads vil give et overblik over den digitale markedsføring i YouSee i de sidste par år, og har på egen hånd oplevet, hvordan ændrede regler og lovgivning, flytter rundt på budgetter, tekniske platforme og kampagner. Mads beskriver i sit oplæg, hvordan det ”styres” og ”dirigeres” fra centralt hold, med en samlet effektmåling i et skiftende mediebillede.
Mads Bøgh Larsen, Head of Digital Marketing, YouSee

11.30 Livet efter cookien; panel-debat; hvordan kan virksomhederne få mere effekt og gennemsigtighed?

  • Mads Bøgh Larsen, YouSee
  • Andreas Castillo Kristensen, JYSK
  • Peter Loell, Director, Data & Technology, OMD
  • Jan Trzaskowski, CBS

12.00: Tak for i dag!

Afholdes hos:

Dansk Markedsføring
Nordre Fasanvej 113, 1.
2000 Frederiksberg