UX (eller bruger-oplevelsen) er mere og mere relevant for virksomhedernes digitale udvikling, i takt med at brugerne/kunderne bliver forvænte og krævende, produkter og services mere digitale og konkurrenterne tilbyder mere og bedre kundedialog. Der kæmpes en kamp om at tilbyde en enkel. Troværdig og effektiv kundedialog. Vi udbyder denne række af seminarer for at give fokus på bruger-oplevelsens betydning og effekt, og give deltagerne konkret viden og værktøjer med hjem.

På seminarerne vil vi diskutere metoder, cases og læringer med de bedste UX-eksperter i Danmark og udlandet. Du vil få konkrete tips til værktøjer, metoder og eksempler der kan anvendes på tværs af brancher & kunde-segmenter. Vi vil hver gang give tid til at diskutere fordele og ulemper ved konkrete UX-designs, og høre om både succes og fejl fra erfarne UX-specialister.

Der kommer oplæg fra de bedste i branchen, som fortæller om deres konkrete erfaringer. Vi vil komme under overfladen hos vinderne af Dansk Markedsførings UX-analyse: Q-faktor, som uddyber deres resultater med indblik i deres UX-metoder, resultater og udfordringer, ligesom der kommer eksperter fra såvel Danmark som udlandet.

Det endelige program foreligger senest 14 dage før arrangementet.

Målgruppe:
Du kan være marketingchef, projektleder, digitalchef, service designer, UX designer, UI designer, frontend developer, product owner, agile team lead, forretningsudvikler – eller med en anden rolle arbejder med bruger-oplevelsen. Du er interesseret i mulighederne og udfordringerne med god UX, og vil gerne lære fra de bedste.

Andre UX Academy:

31. oktober: Adfærdsdesign & Nudging
15. december: Optimering af salgsflow

Ønsker du at tilmelde dig alle tre seminarer samtidig, tilbyder vi en samlet pris på kr. 4.500 + moms (medlemmer) eller kr. 5.485 + moms (øvrige). Send en mail til Tina (tl@markedsforing.dk) hvis du ønsker at benytte dig af dette tilbud.

Afholdes hos:

Dansk Markedsføring
Bredgade 19E
1260 København K