Advokathuset Lundgrens lægger an til at satse mere på kendskab og branding og har derfor hentet Jacqueline Hultén Degel ind i en nyoprettet stilling som Head of Brand & Marketing.
Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.
Jacqueline Hultén Degel kommer fra en stilling som Global Head of brand activation hos lingeri-virksomheden Change og får hos Lundgrens ansvaret for at styrke kommunikation og markedsføring af advokathuset i samarbejde med ledelsen.
Og det er en opgave hun ser frem til.
”Lundgrens er på en utrolig spændende rejse, hvor man har formået at vokse forretningen år for år,” siger Jacqueline Hultén Degel i meddelelsen og tilføjer:
”Nu skal der for alvor trykkes på branding-speederen, der skal være med til at styrke positioneringen i markedet. Den udfordring glæder jeg mig til at tage op i samarbejde med mine nye kolleger.”
Og Martin Kirkegaard, adm. direktør Lundgrens, har glædet sig til at kunne byde sin nye medarbejder velkommen:
“I Lundgrens har vi netop været igennem en strategiproces, hvor en af vores strategiske søjler er en styrket branding af virksomheden – det er simpelthen afgørende for, at vi kan realisere vores ambitioner,” siger han i meddelelsen og tilføjer:
”Jeg er overbevist om, at Jacqueline er den rette person til at tage denne opgave på sig.”