AJ Produkter, der leverer kontormøbler, lagerinventar og industriudstyr, har valgt Orchestra som nyt mediebureau.
Det oplyser parterne i en pressemeddelelse.
Og Orchestras principper om transparens og ordentlighed har, ifølge marketingchef i AJ Produkter, Thomas Kruse-Theil, været en vigtig faktor i valget.
Thomas Kruse-Theil siger i meddelelsen:
”Det er en stor udfordring at navigere i et konstant foranderligt medielandskab. Det kræver både indsigt og et tårnhøjt kompetenceniveau. Men endnu vigtigere kræver det et fintunet kompas – både etisk og strategisk – og jeg føler, at vi i Orchestra har fundet en samarbejdspartner, der tør og evner at sætte barren højt på begge parametre – præcis som vi selv gør hver eneste dag.”
Thomas Kruse-Theil tilføjer, at man i virksomheden også har stort fokus på bæredygtighed:
“Det fokus skal også afspejles i marketingindsatsen, og her tror vi på, at Orchestra er den rigtige partner til at hjælpe os med dette.”
Kim Andreasen, Senior Partner i Orchestra, siger i meddelelsen:
”Det er efterhånden ikke en nyhed, at transparens og ordentlighed er en hjertesag hos Orchestra. Vi er rigtig glade for, at AJ Produkter kan se værdien i dette. Vi har samtidig en ambition om at tage mere ansvar for vores kunders forretning, og på en BtB-fokuseret kunde som AJ Produkter, får vi mulighed for netop at tage ansvar og arbejde holistisk. Det gælder både i forhold til at se på hele paletten, men også samtidig at arbejde tæt sammen med AJ Produkter på at gøre marketingindsatsen mere bæredygtig.”
AJ Produkter leverede i senest offentliggjorte regnskab (2021) et resultat før skat på 9,3 millioner kroner.