Den danske skjorteproducent Barons har hyret Michael Laudrup som frontfigur. Det skriver brandet i en pressemeddelelse.

Det sker samtidig med, at brandet lancerer en ny polo-trøje i sit sortiment.

Ifølge Barons er Michael Laudrup en ideel fronfigur for brandet.

”Man vælger jo ikke Michael Laudrup. Michael vælger dig. Michael er et ikon og har altid stået for mig som den ypperligste ambassadør, man kan drømme om. En person, som for mig er ensbetydende med at gøre tingene ordentligt. Der er nok ikke mange øjeblikke i ens karriere, hvor hårene rejser sig på armene, men det gjorde de, da Michael sagde ja. Vi er naturligvis meget stolte over samarbejdet”, lyder det fra stifter af og CEO i Barons, Joachim Latocha.

Fra Michael Laudrup lyder det i pressemeddelelsen, at han glæder sig over samarbejdet.

”Som ambassadør for Barons år jeg mulighed for at give en ung, fremadstormende virksomhed et lille ekstra skulderklap, og personligt vil jeg gerne være velklædt, men ønsker ikke at bruge en masse tid på at købe tøj. På mange måder er Barons derfor bare det tøj, man automatisk hiver ud af skabet hver morgen”, lyder det fra Michael Laudrup.

Tøjmærket Barons er blandt andet blevet kendt via DR-programmet Løvens Hule og har Jacob Riisgaard som investor.