Rikke Lynge, der hos DSB blandt andet har været en del af den prisbelønnede kampagne ”Aldrig Glemt” med rapperen Icekiid, skifter nu DSB ud med Metroen.

Det skriver hun på LinkedIn.

Efter godt to år som Senior Brand Manager hos DSB kalder stillingen som strategisk projektleder for kommercielle partnerskaber hos Metroselskabet & Hovedstadens Letbane.

”Det har været en kæmpe fornøjelse at få lov til at være med på rejsen. DSB-tiden vil altid være noget særligt. Jeg er meget taknemlig for at have haft muligheden for at skabe effektfulde kampagner med et stort purpose til børn og unge,” skriver Rikke Lynge på det sociale medie.

Hun takker i opslaget sine kollegaer og samarbejdspartnere – herunder de forskellige bureauer, som DSB samarbejder med – og tilføjer:

”Jeg ser frem til at fortsætte det gode samarbejde og til nye kommercielle partnerskaber, som skal bidrage til at endnu flere transporterer sig sammen.”

Opgaven hos Metroselskabet & Hovedstadens Letbane bliver ifølge Rikke Lynges opslag ”at opbygge et nyt forretningsområde som Strategisk Projektleder for kommercielle partnerskaber.”