Channel Factory, der arbejder med brand suitability og annonce-performance for YouTube globalt, har ansat Anders Daugaard som Key Account Manager. 

Anders Daugaard kommer fra TV 2, hvor han de seneste 18 år har været Senior Sales Manager og er ansat til at øge kendskabet til Channel Factory og understøtte virksomhedens videre vækst på det danske marked.  

“Jeg glæder mig til at udbrede kendskabet til Channel Factory og lade kommende kunder se forskellen på, hvad man gør i dag, kontra hvad YouTube virkelig kan, hvis det skrues rigtigt sammen,” siger Anders Daugaard.

Country Manager i Channel Factor, Claus Donnerstag, glæder sig over tilgangen. 

“Jeg er både glad og stolt over at Channel Factory er i stand til at tiltrække en profil som Anders Daugaard. Vi er inde i en nærmest eksplosiv vækst og indleder samarbejde med stort set alle typer og størrelser af annoncører,” lyder det fra Claus Donnerstag i meddelelsen, hvor han tilføjer:

”Den store erfaring som Anders bibringer fra både mediebureau siden, og fra sine mange år på TV 2, giver mig klare forventninger til, at Anders kan bidrage til vores fortsatte ekspansion på Fyn og i Jylland, hvor Anders har et kæmpe netværk.”