Morgenmadsproduktet Havrefras er blevet moderniseret og lancerer nyt design og kommunikationsplatform. Platformen er indrammet under overskfriften “Lyden af en god morgen”, der hentyder til havrepudernes knas, og vil køre på TV, radio, Spotify, biografer og sociale medier.

KPI’erne for den nye kommunikationsplatform er at styrke brandets position samt at øge markedsandelen, top of mind og præference.

“Det har været vigtigt for os at være tro mod brandet og i stedet for at lave det hele om, så fremhæve de værdier og USP’er vi ser, at Havrefras har,” skriver Nya Calmer, der er Senior Brand Manager hos Orkla Danmark, der ejer Havrefras, i en pressemeddelelse.

Nya Calmer citeres videre for, at sprødheden var vigtig for forbrugerne, og de derfor har valgt netop det til at skabe en unik position i markedet.

Kommunikationsplatformen er lavet på tværs af Oraklas svenske og danske marketing team i samarbejde med eksterne bureauer. Det svenske bureau Silver har stået for det strategiske og emballagen, hvor Åkestam og Holst, der er en del af NoA, er reklamebureauet bag.

Nedenfor kan du få en forsmag på den knasende kampagne.

For at se indholdet skal du acceptere cookies.

Opdater dine indstillinger
Syvsoveren bliver vækket af havrepudernes knas