Ingeniørvirksomheden Dis/Creadis har fra årsskiftet hentet Laura Høeg Hagen Høgsbro som ny global marketingdirektør.

Hun skal forløse virksomhedens nye strategi, hvor de vil fokusere yderligere på den strategiske marketingindsats, skriver de i en pressemeddelelse.

“Jeg glæder mig til at være med til at sætte retningen for, hvor Dis/Creadis skal hen med den globale marketingindsats. Jeg har tidligere været ansat hos virksomheder, hvor der har været en stærk arv, og hvor fokus har været på brandfornyelse og optimering af marketingfunktionen, men nu skal jeg selv være med til at skabe en stærk markedsposition i en spændende organisation – og i tæt samarbejde med blandt andet salgsafdelingen og faglighederne,” skriver Laura Høeg Hagen Høgsbro i meddelelsen.

Hun fortæller videre, at hun vil være med til at drive en grøn omstilling og bæredygtig transformation for ingeniørvirksomheden.

Laura Høgsbros første opgave bliver, at få bygget markedsposition og brandplatform, som kan blive et internationalt ståsted.

Den nye globale marketingdirektør har tidligere været ved grossistvirksomheden Lemvigh-Müller, softwarevirksomheden SAS samt reklamebureauet Kunde & Co.