I en ny kampagne fra Hifi Klubben, ”We’re All Ears”, følger man en ung medarbejder og ikke mindst hans ører, der er ualmindeligt store.
Kampagnen er lavet inhouse i HiFI Klubben som efter en periode med bureau for et par år siden er begyndt at lave sine kampagner selv. ”We’re All Ears”-kampagnen følger op på ”Del Lyden”-kampagnen, som Hifi-virksomheden selv stod for.
Og ifølge HiFi Klubbens CMO, Rasmus Alstrup er den bureaufri tilgang stadig vejen frem for virksomheden.
”Vi har en dygtig marketing-afdeling i HiFi Klubben, så et helt bureau er ikke det, vi har brug for,” siger han i en pressemeddelelse.
HiFi Klubben har til produktionen af hero-filmen allieret sig med sin tidligere Creative Director, Rune Dueholm, der har samarbejdet med Aggi Film og instruktør Sune Hjort.
”De leverer på kreativitet og filmproduktion, og så står vi selv for alt andet. Det fungerer fuldt ud,” Rasmus Alstrup.
Instruktør Sune Hjort siger om filmene i den nye kampagne:
”Altså, i virkeligheden er filmene jo ét langt salgs-katalog. Masser af produkter og fyldt med ”os selv”. Men med charme, selvtillid og lækre ører bliver historien interessant.”
Kampagnen kører i Danmark, Sverige, Norge, Tyskland og Holland de næste par måneder.
Du kan se hero-filmen herunder:

For at se indholdet skal du acceptere cookies.
Opdater dine indstillinger