Mærsk lancerer en ny kampagne, der igen taler ind i deres transformation fra klassisk rederi til en logistikvirksomheder, der tilbyder end-to-end-løsninger.
I kampagnens hero-film skal en logistikprofessionel — guidet af en Mærsk-ansat — igennem et par udfordringer for at kunne levere en blå krystal, der åbner en gigantisk port.
“Filmen symboliserer, hvordan vores forretningstransformation har bragt Mærsk frem til i dag at være vores kunders betroede, hurtigttænkende og løsningsorienterede logistikpartner, der skaber nye måder at drive forretninger på — uanset udfordringen,” skriver Mærsks Global Head of Marketing, Anne With Damgaard, i en pressemeddelelse.
&Co. står igen bag det kreative arbejde og kommunikationsstrategien. Bureauet og Mærsk har samarbejdet siden 2018. Filmens instruktør er Tore Frandsen fra New Land.
Se hero-filmen her:

For at se indholdet skal du acceptere cookies.
Opdater dine indstillinger