Pelican Self Storage går i luften med et nyt brand-univers, der hedder “Plads til dig”.
Kampagnen understreger, at der er plads til alle i virksomhedens opbevaringsrum. Filmene følger en far, der flygter fra flytterod, en hestepige med en vild hobby og den skjulte mimer. Bag står det lille bureau Unknown.
De korte film tager sin inspiration fra den amerikanske indie-instruktør Wes Andersons film og forsøger at gøre self storage sexet. KPI’erne er at styrke top of mind, brand-præference og kvalitetsopfattelsen af Pelican Self Storage, oplyser Andreas Green Lorentzen, stifter af Unknown, i en mail til Markedsføring.
“Idéen er at etablere et samlende og genkendeligt reklameunivers, der kan fortsætte fremadrettet – i kontrast til de mindre enkeltstående aktiviteter de (Pelican Self Storage, red.) før har gjort brug af,” skriver Andreas Green Lorentzen.
Filmene er produceret af selskabet Mellow og instrueret af Joachim Korsgaard Bruun. Kampagnen skal køre på tværs af biograf, OOH, digital, radio og TV i Danmark, Sverige og Finland.

For at se indholdet skal du acceptere cookies.
Opdater dine indstillinger