Bureauet Mano, der blev stiftet i 2017 af de tidligere Goviral-chefer Jakob Stigler og Thor Otar, lancerer ny partnerstruktur og udnævner fire seniormedarbejdere til partnere.
Det oplyser bureauet i en pressemeddelelse.
De fire nye partnere er: Edenia Gonzalez, Head of Orchestration, Natalja Piiskoppel, Head of Insight & Strategy, Thibaut Thomas, nyudnævnt Head of Academy, og Thomas Sonberg, Chief Operations Officer.
Alle fire træder ind som medejere i bureauet, skriver co-founder Jakob Stigler i en opfølgende mail til Markedsføring. Han oplyser dog ikke, hvor store de respektive ejerandele bliver.
Den nye partnerstruktur skal blandt andet ”styrke konkrete forretningsområder og skærpe Manos internationale profil,” hedder det desuden i en pressemeddelelse fra bureauet.
”Vi tror også på, at det giver mere plads til fokuseret talentudvikling, da partnergruppen får som ansvar at udvikle vores mange talenters kompetencer inden for hver af vores respektive forretningsområder,” udtaler Jakob Stigler.
Markedsfører kampagner
Mano har specialiseret sig i at hjælpe globale marketingorganisationer med at orkestrere deres brandprojekter.
Udgangspunktet er, at reklamekampagner skal markedsføres og lanceres på samme måde, som man som virksomhed ville lancere et nyt produkt. Ellers optimeres budgetterne ikke, mener man hos Mano.
Det har blandt andet resulteret i to Super Bowl-kampagner og en i forbindelse med De Olympiske Lege for Procter & Gamble.
”Visionen for Mano har altid været at brandorkestrering skal etableres som en kendt og respekteret marketingdisciplin på linje med media planning og PR. Det, at vi nu har meget specifikke forretningsområder, der hver især arbejder ud fra samme, grundlæggende orkestreringsfilosofi er et vigtigt skridt på vejen, ” lyder det fra Thor Otar og tilføjer:
”Vi er superstolte af at kunne tiltrække og udnævne så store internationale profiler til partnere, som vi er lykkedes med.”
I dag har Mano ansatte fra 12 forskellige nationer på kontoret i København og man forventer, at antallet stiger i takt med at væksten fortsætter, og at partnernes egne internationale netværk aktiveres.
Manos seneste regnskab udvider et resultat på seks millioner kroner før skat mod fire millioner året før.