De har svært ved at få skuldrene ned på Reklamelinjen og hos produktionsselskabet Bacon.

En reklame for møbelselskabet TAKT, som er lavet i samarbejde mellem linken og produktionsselskabet, er nemlig blevet kåret som ugens bedste i verden af branchemediet AdForum og er blevet nævnt i flere internationale medier som Reel 360 og Interni Magazine.

Imens Reklamelinjen har stået for koncept og idé, har Bacon produceret og instrueret.

“Opgaven var at højne kendskabet til TAKT, som producerer bæredygtige møbler i smukt nordisk design. Målgruppen var de unge. Teamet bag idéen var Cecilie Timm, Aske Finsen Flensted, Celine Bayer Lenbroch, Sofie Bosack, Tim Stender og Victor David Ghaznawi. De fandt frem til en løsning, hvor de, i stedet for at belære de unge om, hvordan de bør leve, hyldede alle dem, der allerede lever bæredygtig,” skriver Reklamelinjen på sin LinkedIn.

På Bacon var filmen instrueret af det unge talent Bine Bach. På bacon skriver kommunikationschef Lasse Cato til Markedsføring, at produktionsselskabet er stolte af filmen.

Du kan se den hyldede reklamefilm her samt nedenfor:

For at se indholdet skal du acceptere cookies.

Opdater dine indstillinger