Silkeborg-bureauet Adjust Digital har ansat Pernille Fuglsang Hjorth som ny Senior Client Manager.
Det oplyser bureauet i en pressemeddelelse.
Pernille Fuglsang Hjorth kommer fra dentsu i Aarhus, hvor hun har været gennem næsten 11 år. Senest som Head of Ad Operations.
Hos Adjust får Pernille Fuglsang Hjorth til opgave at rådgive bureauets største kunder om branding- og mediestrategier samt kreativ eksekvering.
Og det glæder hun sig til:
”Adjust udfylder et stort hul i markedet og har muligheden for at indtage en solid position. De gør samarbejdet simpelt, eksekverer hurtigt og er en convenient partner for kunderne i forhold til hurtigt, konsistent og professionelt at udkomme på alle digitale kanaler,” siger hun i meddelelsen.
Pernille Fuglsang Hjorth har tidligere selv været eksekverende specialist på tværs af video/broadcast, programmatic, social, YouTube, Google Display Ads m.v. for blandt andre Stofa, OK og Aarhus Universitet.
Og den erfaring har vægtet højt i forbindelse med ansættelsen, siger Adjust-grundlægger og CEO, Klaus Mogensen.
Han peger på, at det fragmenterede medielandskab i dag stiller nye krav.
”Det kræver langt mere specialiseret viden om mediestrategier, kreativitet, formater og teknik for at binde kunder og brands sammen. Der bringer Pernille best in class-erfaring fra øverste internationale niveau ud til vores kunder,” siger han i meddelelsen.
Adjust hed tidligere Better Banners og har specialiseret sig i at designe, udvikle og kode interaktive digitale annoncer og bannere.
Bureauet beskæftiger i dag omkring 20 medarbejdere og havde i 2020 et resultat før skat på 3,3 millioner mod 3,0 i 2019.