Efter knapt fire år i markedet har marketingkonsulenthuset Kvadrant Consulting sat punktum for 2021-regnskabet.
Tallene viser fortsat fremgang for virksomheden, der udkommer med en bruttofortjeneste på 11,6 millioner kroner og et resultat før skat på 5,3 millioner kroner.
Virksomheden har med egne ord specialiseret sig i at ”hjælpe B2B-virksomheder med at udvikle deres salgs- og marketingfunktioner til bedre at udnytte nye digitale muligheder”, og ifølge partner Mikkel Bach-Andersen er der en klar årsag til det.
”Marketing har fået en mere prominent rolle i B2B-virksomhederne. Mange CEO’s og bestyrelser ved, at det er en skalerbar måde at nå kunder på,” siger han i en pressemeddelelse.
Henter ny partner ind
Kvadrant Consulting er stiftet i 2018 af tidligere Implement-partner Thomas Børve.
Siden er tre mere kommet til: Martin Mariussen, der kommer fra Implement, Mikkel Bach-Andersen, tidligere partner i Kunde & Co., og Brian Andersen, tidligere digital marketingschef i Jabra.
Og nu opruster Kvadrant med en ny partner i skikkelse af Michelle P. Tonnesen, der senest har været COO i NextLink Group med base i Spanien. Tidligere har hun bl.a. været i revisions- og konsulentvirksomheden PwC. Planen er, at hun ud af Barcelona skal drive Kvadrants tilstedeværelse på det spanske marked.
”Det skal vokse”
Der stiles dog mod endnu større vækst og ”forhåbentlig” flere nye partnere og medarbejdere, siger Thomas Børve i meddelelsen.
”Der er måske generelt en antipati over for det at italesætte vækst, men det er lidt noget vrøvl. For alt vokser. Det skal vokse. For os handler det om at bruge vores faglighed på den mest værdiskabende måde. Det får vores kunder mest ud af. Og det gør vi jo så også,” siger han.
I dag består Kvadrant af 17 medarbejdere. Blandt kunderne finder man bl.a. Vestas, Velux, Novozymes og Maersk.