Marketingbureauet Mighty Monday har leveret sit første hele årsregnskab, og det viser et resultat før skat på lige godt en million kroner.
Bureauet er formelt stiftet april 2020, men har kun opereret under navnet Mighty Monday siden efteråret 2020, og ifølge partner Martin Dean bør 2020 slet ikke tælles med.
”I 2020 var vi aktive i to måneder, hvoraf hele kontoret (alle fem partnere) var hjemsendt og syge med corona næsten hele den ene måned. Derfor tæller det regnskab ikke med i min bog,” skriver han på LinkedIn i anledning af regnskabet.
Han glæder sig til gengæld over 2021-regnskabet, som ifølge cvr.dk udviser en bruttofortjeneste på seks millioner kroner mod 412.000 i 2020 samt et resultat før skat på en million kroner mod et minus på 150.000 kroner i 2020.
Det gennemsnitlige antal ansatte var i 2020 seks personer og i 2021 11 personer, men ifølge Martin Dean er man vokset yderligere.
”I dag har vi et super sejt team på +20 specialister og mangler endda flere hænder til at hjælpe vores mange spændende kunder med at få succes online.”
Flertallet af stifterne bag Mighty Monday kom oprindelig fra bureauet Obsidian Digital.
Blandt kunderne finder man Astralis, Nestea, Telmore og Perrier.