Årets CMO 2020, Michala Svane, stopper i Tivoli. Det skriver hun i et opslag på LinkedIn.
“Efter knap 6 år i Danmarks mest magiske Have, har jeg besluttet at stoppe i Tivoli. Det har været en ære og et privilegie at være med på Tivolis rejse og kunne bidrage til at skrive et par kapitler i Havens 178-årige liv – med både de bedste resultater i Tivolis historie, en prisvindende digital transformation og navigation gennem den største krise i Tivoli siden 2. verdenskrig,” skriver hun på LinkedIn.
Michala Svane indledte sin Tivoli-karriere som Marketing Director i 2016, mens hun i 2017 blev VP for Salg og Marketing – og i april 2019 trådte hun ind i Tivolis direktion som SVP for Salg og Marketing, hvor hun har ansvaret for 140 ansatte.
Da Michala Svane blev kåret til Årets CMO, var begrundelsen, at hun har ”været med til at levere de bedste resultater i Tivolis historie.”
“Siden 2015 er Tivolis resultat således steget med 88 procent, og de seneste regnskabstal viser det højeste besøgstal i nyere tid – og et resultat før skat på 120,6 millioner kroner, hvilket er mere end 20 procent i forhold til året før,” skrev Markedsføring i 2020.
Michala Svane stopper først endeligt i Tivoli i februar 2022.
“Nu glæder jeg mig til at finde nye spændende udfordringer, hvor jeg kan bruge mine kompetencer til at skabe vækst og digital transformation sammen med gode og ambitiøse mennesker – hvor ved jeg ikke endnu, så kære netværk – jeg håber, at I vil have mig i tankerne, hvis muligheden byder sig. Indtil da vil jeg nyde den sidste tid i Tivoli frem til februar og glæde mig til at skrive helt nye kapitler,” skriver hun på LinkedIn.