Kommerciel direktør Claus Rothoff Brix stopper – i lighed med chefredaktør Poul Madsen – på Ekstra Bladet.

Claus Rothoff Brix afløses af Signe Skarequist, der kommer fra en stilling som Director of Digital Sales & Ad Tech i JP/Politikens Hus.

Det fremgår af en pressemeddelelse.

– Signe Skarequist har været på Ekstra Bladet siden 2007. Hun kender Ekstra Bladet indgående og er udstyret med en markedsforståelse og -indsigt i en klasse for sig, siger Stig Ørskov, adm. direktør for JP/Politikens Hus, i en pressemeddelelse.

Han fortsætter:

– Få matcher Signes kompetencer, når det gælder digitalt annoncesalg, og hun har samtidig en stærk publicistisk forståelse, som er helt afgørende i forhold til Ekstra Bladets store ambitioner om at udvikle det digitale indholdssalg.

Claus Rothoff Brix kom til Ekstra Bladet i september 2017. Før det var han nordisk CEO i Dansk Reklame Film.

– Claus har de seneste fire år sat turbo på den kommercielle omstilling. Han er skarp og målrettet, og jeg og Ekstra Bladet skylder ham stor tak, siger Poul Madsen, afgående ansvarshavende chefredaktør, Ekstra Bladet, i meddelelsen.

Signe Skarequist deltager i paneldebatten ved formiddagseminaret Programmatic Advertising Update: Transparency er fremtiden?

Tilmeld dig her