I marts kunne Markedsføring berette, at den internationale bureau-gruppe, Dept, købte danske Hello Monday, ligesom selskabet også tidligere har erhvervet danske Sorthvid og QuantAds.

Nu udvider Dept igen butikken.

Denne gang er det det kreative bureau Dogstudio, der har kontorer i USA, Mexico, Belgien og Holland, der opkøbes.

Bureauet bliver en del af gruppen på bagkant af et langvarigt partnerskab, skriver Dept i en pressemeddelelse.

“Dogstudio er kendt i hele verden for at lave imponerende digitale oplevelser i stor skala, der ser fantastiske ud og skaber stærke resultater for deres kunder,” lyder det fra Dimi Albers, CEO i Dept, i meddelelsen.

Ledelse i bureauet skifter ikke og består fortsat af Henry Daubrez, som er partner og CEO/CCO, og Nicolas Moies-Delval, der er Managing Partner og CRO.

Dogstudio har gennem tiden har vundet adskillige priser – herunder 5 Webby Awards, 47 Awwwards og 41 FWA (Favourite Website Awards, red.).