Kampagnen Cirkulär for IKEA Danmark, skabt af Accenture Song, Marketsquare og Dentsu X, er shortlistet tre gange til det forestående London International Awards, der løber af stablen den 18. oktober.
De tre shortlister er i kategorierne: Direct Marketing, Consumer, Retail og Customer Experience, at den allerede multi-prisvindende case er shortlistet.
IKEA-kampagnen overgåes dog på antal shortlister af Virtue’s Backup Ukraine – en kampagne bureauet har lavet for Polycam og UNESCO. Den kampagne har fået seks shortlister i følgende kategorier:
Ambient & Activation, Creativity in PR, Non-traditional, Transformative Business Impact. Og to shortlister I kategorien Digital for henholdsvis Innovative Use of Digital og Public Service/Social Responsibility.
Den sidste af de 10 shortlister går til bureauet Worth Your While for Copenhagen Pride-kampagnen Proud Pitch, der er er shortlistet i kategorien Best use of Instagram..
Sidste år vandt danske arbejder syv priser til London International Awards.
Opdateret: torsdag. 13. oktober kl. 14.50. Her er tilføjet, at kampagnen Backup Ukraine af Virtue for Polycam X UNESCO har opnået seks shortlister.
Se to af de tre shortlistede kampagner nedenfor:

For at se indholdet skal du acceptere cookies.
Opdater dine indstillinger
For at se indholdet skal du acceptere cookies.
Opdater dine indstillinger