Markedsførings redaktion holder sommerferie. Men hvis du mangler noget fagligt læsestof i ferien, har vi udvalgt fem artikler, som du måske har lyst til at læse eller genlæse.

Vi glæder os til at lave meget mere journalistik til jer efter sommer!

Marketing-professionelle med ambitioner om at komme i topledelsen, kan lære af Carlsbergs globale topchef Cees ’t Hart. Her giver han sine gode råd.

Marketing gik nærmest i stå, og kriseberedskabet blev finpudset. Rejsebranchen har været massivt ramt af corona, og her fortæller TUI’s danske kommunikationschef om det umulige år.

De store annoncører vælger oftere små bureauer. Forstå tendensen og læs om konkrete eksempler her.

Venstre står foran en gigantisk kommunikationsopgave, når de skal overbevise danskerne om, at partiet er grønt. Klimaordfører Tommy Ahlers løfter sløret for, hvordan Venstre griber opgaven an.

Og hvis du endnu ikke har fået det store overblik over, hvordan de danske spillere klarede sig til ”VM i reklame” i Cannes i juni, så har Markedsføring samlet det hele her.

God sommer – og på gensyn i august!