Den første The M Talents-liste, der rummer 20 talenter fra den danske marketingbranche, er offenliggjort.

- Vi kan præsentere de 20 profiler, som vi ser som nogle af landets mest synlige, fagligt begavede og stærkeste talenter, siger Klaus Markholt-Hansen, der er partner i headhunterfirmaet Marcher Markholt.

De 20 udvalgte talenter blev præsenteret fredag 24. januar ved et arrangement i Aller Medias domicil i København, hvor også The M List 2020 blev lanceret og Årets CMO kåret. 

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Klaus Markholt-Hansen giver de 20 talenter følgende skudsmål:

- Kendetegnende for dem alle er en visionær, faglig og ekstraordinær dygtig tilgang til deres respektive felter, og dertil en sjælden set handlekraft og vilje til at nå til tops.

Han fortsatte:

- På hver deres måde mener vi, at de alle er talenter, der vil sætte deres spor og nå langt i vores branche.

De 20 talenter er udvalgt blandt branchens såkaldte ”Young Professionals”. Det vil sige personer under 30 år, der arbejder inden for marketing, tech, kommunikation og media. 

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Alle talenter, der var i spil til at blive optaget på årets The M Talents-liste, var indstillet og motiveret af deres chefer eller kolleger og blev derefter vurderet på faglige kvalifikationer af et bredt sammensat Advisory Board. 

Du kan tjekke alle The M Talents 2020 – otte fra bureausiden og 12 fra annoncørsiden – ud her:

The M Talents 2020 Advisory Board bestod af:

  • Lisa Gøttler, CMO & CPO, KVIK, som repræsentant for annoncørerne.
  • Morten Kristensen, tidligere CEO, MediaCom Danmark, der sikrerde indsigten fra mediebranchen.
  • Bjarne Spellerberg, CEO, Boye & Spellerberg, der repræsenterede bureauerne.

Fra udgiverne af bogen The M List deltog:

  • Klaus Markholt-Hansen, Partner, Marcher Markholt.
  • Morten Kjær, Managing Partner, NoA Consulting
  • Thomas Wahl, CEO, Dansk Markedsføring