• Nyheder
  • Magasin
  • Uddannelse & konferencer
  • Medlemskab
  • Jobs
  • Annoncering
  • Netværk
  • Om os
Bliv Medlem

Udgivet siden 1927
Udgivet siden 1927
  • Nyheder
  • Magasin
  • Uddannelse & konferencer
  • Medlemskab
  • Jobs
  • Annoncering
  • Netværk
  • Om os
Bliv Medlem
Forsiden > Advertorial

Advertorial


Adform integrerer med Scope3 for at nedbringe CO2 fra digital annoncering

De fem største PR-tendenser

Når vi i branchen kigger ind i fremtiden, er der fem tydelige tendenser, der skiller sig ud, viser rapport fra Mynewsdesk.

GRATIS SEMINAR

GRATIS SEMINAR

GRATIS SEMINAR

Digital selvbetjening styrker forretningen og øger kundeloyaliteten

TRYKSAGER MED OMTANKE

Når du handler hos LaserTryk.dk er det med omtanke for miljø og klima. F.eks. får vi vores strøm fra et solcelleanlæg monteret på taget af vores produktionshaller, og resten af vores el-indkøb får vi fra dansk vindmøllekraft.

Her er de største retail-trends i 2023

Social commerce, endnu mere omnichannel og stigende priser på online-annoncering. Det er tre af de trends, der vil dominere i 2023, viser ny rapport fra Channable med gode råd til marketeers.

Sådan får du succes på TikTok!

De første vindere nogensinde af TikTok Awards Nordics er netop blevet kåret. TikTok for Business Europe, der blev lanceret i maj 2022, har oprettet en række priser for de brands og virksomheder, læs mere om vinderener her.

Sådan fanger du journalisternes opmærksomhed

Uanset om du driver en virksomhed i vækst eller arbejder i en stor marketingafdeling, vil en af dine største udfordringer være at fange journalisters opmærksomhed. Her er de bedste tips fra Mynewsdesk til at fange dem.

Er Google Analytics ulovligt?

Sådan arbejder Tivoli med CEM – til inspiration for din virksomhed

Journalister drukner i indhold – hvordan fanger du deres opmærksomhed?

Medieovervågning – strategisk lytning for vellykket indhold

Genvejen til hyper-relevant online-annoncering

Hyper-relevant annoncering rimer traditionelt på håndholdte og krævende marketing-indsatser. Men sådan er det ikke længere, lyder det fra en af verdens førende udviklere af e-handelsværktøjer.

Fremtidens købsoplevelser overstiger kundernes forventninger

B2B 2.0 accelerer din B2B markedsføring

Invitation til online lancering af ny undersøgelse fra MIT og SAS Institute

Det uventede våben i moderne digital markedsføring: pressemeddelelsen

Kampen om kunderne spidser til – og afgøres i kunderejsen

Vigtigheden af mediedækning

Når du vil skabe en vellykket kommunikationsstrategi

Invitation til Adobe Reconnect

Adobe inviterer seminar om kreativitet, personalisering og innovation den 22. juni.

Nøglen til fremtidens B2B-købsoplevelse

Ved at levere en købsoplevelse, der binder content og rådgivning tættere sammen, kan der skabes bedre resultater, understreger ekspert.

Få indsigt i dit medieindkøb og gør din annoncering præcis og effektiv

Mange annoncører har nemlig ikke fuld indsigt i deres medieindkøb og dermed ikke det fulde indblik i, hvad deres penge går til. Helt konkret mangler annoncørerne indsigt i, om deres annoncer rammer de rigtige målgrupper og hvilken effekt annoncerne har på disse.

Din guide til fremtiden for PR og kommunikation!

Den nye rapport deler ekspertviden og -indsigter om de vigtigste trends og kompetencer, som vil være med til at forme fremtiden inden for PR i Norden.

Ny platform vækker førstepartsdata til live

Det digitale bureau Ambition har netop lanceret en platform, hvor virksomheder kvit og frit kan sætte ansigt på deres førstepartsdata. Platformen giver langt bedre mulighed for at ramme plet med personaliseret markedsføring.

Ny bog om in-housing: “Det handler om at tage det bedste fra begge verdener”

Ny bog om inhousing er baseret på erfaringer om at flytte marketing internt og samtidig få det bedste fra bureauverdenen med.

Ocean Labs lanceres i Danmark

Nu lancerer Ocean Outdoor eget kreativt eksekvering- og innovationshub, Ocean Labs.

Gratis seminar: Få større effekt af dine globale reklamekampagner

Øg både rækkevidde og effekt betydeligt ved at maksimere værdien af earned media

Sådan bygger du fremtidens in-house bureau

Hvorfor ikke få det bedste af begge verdener? Et agilt, kommercielt in-house bureau og top-notch kreativitet

Sådan orkestrerer du kunderejsen i praksis

Tilmeld dig til Nordlid og Oracles seminar om, hvordan man får gjort Journey Mapping og CX-planer til virkelighed.

Treasure Data – Sådan forvandles kundedata til forretning

26x højere ROI: Opnå digital succes med personalisering og A/B-tests

Event: Sidste chance for at tilmelde dig Salesforce Live

Fysisk event i The Hangar (Comfort Hotel Copenhagen Airport) d. 26. April kl. 8:00-16:00.

Den personaliserede kunderejse – hvordan Kvik transformerer deres kundeoplevelse

Ny guide fra Tiktok hjælper CPG-brands med at nå ud til nye målgrupper

Clear Channel: Brug kreativitet i dine Outdoor kampagner

Din guide til succesfuld internationalisering

I guiden ser vi nærmere på muligheder og udfordringer, giver dig tips til hvad du bør overveje, og uddyber, hvad der skal til for at lykkes.

Salesforce: Data-boom skal hjælpe nordiske marketers med deres udfordringer – her er de tre største

De nordiske marketers peger på udfordringer, som adskiller sig væsentligt sammenlignet med de udfordringer, som popper op, når man spørger globalt

Salesforce: Her er marketings største udfordringer

Marketing-folk fra hele verden har peget på deres største udfordringer. Dyk ned i dem - og meget mere her.

Salesforce: Sådan ser marketing-folket på verden.

Stor marketing-rapport: 83 procent mener, at evnen til at imødekomme kundernes forventninger afhænger af deres digitale formåen

inriver: ”At holde styr på dine online produktdata er altafgørende for at opnå salgssucces i dag “

Udviklingen i e-handel går hurtigere end producenterne kan følge med, og det digitale salg skal derfor prioriteres mere og mere viser resultaterne af en omfattende undersøgelse af forbrugernes adfærd på nettet som Inriver har lavet.

Online event: Transforming to Empower

Få uvurderlige tips når Jesper Olesen, Group Senior Director, Digital & Customer Excellence åbent deler erfaringer fra den digitale transformationsrejse hos Grundfos.

Digital Marketing Trends. Discover the 10 key digital marketing trends you need to stay on top of in 2022

Meta: Forbrugere forventer interaktivitet med brands og en sammensmeltning mellem offline og online verden

De digitale platforme og regler er under forandring. Det understreger behovet for kreativitet på højt niveau. Annoncører og bureauer kan skabe værdi ved at fokusere på mennesker og skifte vanetænkning ud med en legende tilgang. Metas Kreativ Strateg samler trådene op.

Masterclass

Røde Kors oplever stor opbakning og kreativitet fra virksomheder op til jul

Kære marketingchef: Her er fordelene i at sige nej

Facebook: Julen er allerede begyndt – og næsten alt er nyt

Julen kommer hvert eneste år, men denne gang er meget forandret. Facebook pakker nyhederne ud nu, så brands og bureauer hurtigst muligt kan komme i gang.

Opskriften på succes: Sådan slår brands igennem internationalt

Et af Danmarks førende reklamebureauer, der har langvarige kunderelationer og succesfulde, internationale cases bag sig, giver nu et konkret indblik i, hvordan brands i dag får global succes.

Er du parat til AI-revolutionen?

Why should marketers care about em🤓jis?

Efter vi har spurtet digitalt: Sådan bygger du brands

Planning an international expansion?

AI kan løse nogle af internettets sværeste problemer

Sådan booster du dit brand med TikTok-annoncering

Hvordan udvikler digital handel sig inden for B2B?


  • 1
  • 2

Overblik

Nyheder
Læs magasinet
Kurser, konferencer & uddannelser
Jobmarked
Netværk
The M List

Kontakt

Medlemsservice
Redaktionen
Annonceringsmuligheder
Kursus, netværk og konferencer
Tilmeld nyhedsbrevet

Medlemskab

Medlemsfordele
Bliv medlem
Vedtægter
Login / glemt password
Mød studenterforeningerne
Mød seniorforeningen

Om os

Om foreningen
Cookiepolitik
Etik
Ophavsret
Sådan klager du
SEP’s Fond

Dansk Markedsføring | Bredgade 19 E, 2. sal. | 1260 København K | CVR 33266014 | Tlf: 3811 8787