AI kan løse nogle af internettets sværeste problemer
Sådan booster du dit brand med TikTok-annoncering
Hvordan udvikler digital handel sig inden for B2B?
Salesforce: Lær at udnytte data til at bygge personlige digitale kunderejser
Digitaliseringen har for længst sat sit præg på måden vi arbejder med marketing, men med pandemien og det seneste års voldsomme ændringer i kundeadfærden er udviklingen for alvor eksploderet.
Webinar: A Time to Serve: Thoughtful Marketing
Facebook: Er det slut med datadrevet marketing?
Tekniske benspænd betyder, at digital marketing må gå nye veje for at sikre relevans via data. Det er ikke nødvendigvis en dårlig udvikling, men forandringen skaber et gap mellem dem, der løber, og dem, der tøver.
Salesforce: Bliver AI en del af din marketingstrategi i 2021?
Anvendelsen af AI blandt marketingprofessionelle er steget med 186 procent siden 2018 og hele 47 procent forventer at bruge AI i år.
Clicks eller “tricks”?
Du har nok hørt talemåden: ”Man kan tvinge hesten til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke”...
Facebook: Derfor skal du tage hul på Discovery Commerce
Vind kunderne med Marketing Automation
Tryksager uden Covid-19 smitte
Onlinetrykkeriet FLYERALARM udvider med ny antibakteriel lak.
Indfri dine drømme til ecommerce kunderejsen
Headless ecommerce gør det muligt at sætte strøm til ambitiøse brugeroplevelser på tværs af kanaler; men hvordan kommer du i gang, og er det relevant for dig?
Fra håndlavede senge til AI: Sådan forbedrer Hästens sin kunderejse med Salesforce Marketing Cloud
Hvad er sammenhængen mellem Hästens, et 168 år gammelt svensk firma, og en datadreven marketing cloud? Det er umiddelbart svært at se, men du finder en stærk forbindelse mellem Sveriges ældste sengeproducent Hästens og det store amerikanske techfirma Salesforce.
Facebook punkterer tre myter om kreativ strategi
Blandt de gængse bud på en Facebook-succes er at fortælle historien kort og vise logoet hurtigt. Det vil Facebook nu gerne nuancere.
Deltag i webinar om Facebook Shops
Dansk Markedsføring, Dentsu og Facebook inviterer til webinar om Facebook Shops.
Få indsigt i tendenser fra næsten 7.000 marketeers verden over
Test & Learn banede vejen for en succesfuld produktlancering
Produktet var nyt. Det var tilgangen til kategorien også. Men ved bl.a. at gå testende og lærende til værks på Facebook fik Arla et gennembrud. Og andre virksomheder med produktlanceringer kan nyde godt af erfaringerne.
NY HD UDDANNELSE I SALG OG MARKETING PÅ CBS
Den afsætningsøkonomiske HD på Copenhagen Business School er blevet re-designet og bliver efter sommerferien udbudt som HD2 Salg og Marketing.
Danske virksomheder ønsker medarbejdere, der kan levere løsninger på mersalg og og vækst
Medarbejdere i dagens kommercielle virkelighed skal kunne integrere salg med marketing, tænke digitalt og bruge økonomiske modeller til at få nye kunder samt udvikle og fastholde gamle. Det handler ikke om at optimere, men at maksimere! Den afsætningsøkonomiske HD på Copenhagen Business School er blevet re-designet og bliver fra sommeren 2020 udbudt som HD2 Salg og Marketing.
Vil du maksimere udbyttet af dine digitale outdoor kampagner?
Skab relevante og fleksible kampagner med Clear Channel Flex.
Lad effekten diktere medievalget. Hvad ellers?
Nordic Entertainment Group (Nent Group) står bag en række tv-kanaler, streamingtjenester og produktionsselskaber, som underholder millioner af mennesker hver eneste dag. Nent Group lægger som ny sponsor i Årets Rambuk navn til kategorien, Nent Group Effektprisen, hvilket er med til at understrege, hvor fokus ligger hos Nordens førende underholdningsleverandør.
Mindshare fylder 20 år i Danmark
Den 1. september 2019 runder Mindshare et skarpt hjørne og fejrer 20-års jubilæum i Danmark.
Adobe Creative Meetup London 2018 EMEA Live Stream den 28. november
NOTER DATOEN: Adobe Creative Meetup LIVE fra London den 28. november fra kl. 20 til 22.
AI leverer både hjerte og hjerne til fremtidens marketingteknologi
Der er sket en voldsom udvikling over det seneste årti på markedet for digitale marketingløsninger. Væk er blast-kulturen og mailbaserede spredehaglsløsninger, ind er kommet den AI-drevne, kontrollerede og konsistente kundeoplevelse.
Nyt bureau arbejder kun remote
De er ikke helt normale hos Visibility.Guru. Medarbejderne håndterer selv hverdagen, men det mærkelige er, at kunderne er særdeles tilfredse. Selskabets ”remote-kultur” sikrer effektiviteten, lyder det
Detail ændrer sig med lynets hast
I dag forventer kunderne, at detailhandlen kender dem, tilbyder en personlig oplevelse, engagerer sig i dem – og selvfølgelig at det altid er let at shoppe. Den fysiske og e-handlen smelter sammen, og selv Amazon åbner fysiske butikker. Få mere at vide om tendenserne på IBM's webinar.